Sticker Dosyası:)

Bugün bana çok çok fazla sorulan “Stickerları nerden buluyorsun? Nasıl baskı alıyorsun?” sorularının cevabını verecek bir yazı hazırlamak istedim. Ben Stickerlarımı Pinterest’ten buluyorum. Bunun için arama kısmına “Free Planner Sticker” ya da hangi temayla arıyorsam “Weather Sticker, February Sticker”  gibi kelimeler yazıyorum. Bir fotoğrafla açıklamak gerekirse:

ekran-resmi-2017-01-20-11-10-58

Pinterest size birçok öneri sunacaktır. Artık buradan istediğimiz stickerı seçebiliriz.

ekran-resmi-2017-01-20-11-15-28

Örneğin ben February yazan stickerı seçtim.

ekran-resmi-2017-01-20-11-17-28

Şimdi sıra bu resmin orjinalini bulup bilgisayara indirmeye geldi. Bunun için yapmanız gereken resmin üstüne tıklamak ve orjinalinin bulunduğu siteye gitmek. Bu siteler eğer satış amaçlı olan siteler değilse yüksek ihtimalle pdf olarak download edecebileceğiniz bir link koymuş oluyorlar. Sayfalarda genelde Erin Condren Life Planner’a uygun olarak ya da A5 boyutlarından kaydedilmiş oluyor. Her sayfada farklı boyutlar bulabilirsiniz. Türkiye’de bulunan @ezelins @mymiyaplanner gibi plannerların karelerine tam sığmayabiliyorlar. Ama keserek veya desenli bantlarla kötü bir görünüm olmasını engelleyebilirsiniz.

Şimdi sayfada bulunan indirme linklerini görelim:

ekran-resmi-2017-01-20-11-27-15

ekran-resmi-2017-01-20-11-27-24
Bu Stickerı beğendiyseniz fotoğrafa tıklamanız yeterli 😉

 

Mesela bu sayfa Erin Condren Life Planner ve A5 versiyonu olarak iki farklı şekilde paylaşım yapmış. Şimdi yapmanız gereken çok basit. Verilen linke tıklıyorsunuz ve bilgisayarınıza açılan PDF dosyayı kaydediyorsunuz. Ve stickerınız baskıya gitmek üzere hazır:)

Ben çoğunlukla evde kendi printerımla düz kağıda baskı alıyorum. Kağıdın gramını yüksek seçiyorum ki renkler daha güzel çıksın. Ama bazen uhuyla yapıştırmak zor geliyor kırtasiyeye gideceksem bir flash belleğe kaydedip parlak sticker kağıdına baskı yaptırıyorum. Fiyatı 2 TL gibi birşey oluyor. Eğer parlak olmayan kağıda baskı isterseniz 1 TL idi diye hatırlıyorum. Tabi bu kırtasiyeden kırtasiyeye değişir. Sadece baskı yapan copy centerlar oluyor. Oralarda daha kaliteli sonuçlar alabiliyorsunuz. Stickerlar genelde bir A4 sayfasına sığıyorlar. Bazıları daha büyük olabiliyor. Tek tek kesmek gerekiyor. Stickerları tek tek formlarına göre kesmek için baskes makinaları varmış. Ama hiç öyle yaptırmadım ve yapan yerleri araştırmadım.

İşte bu kadar:) Oldukça kolay bir işlem. İstediğiniz tüm stickerları buradan indirebilirsiniz. Birkaç beğendiğim stickerı ve linklerini de paylaşmak istiyorum:)

kizlar
Bu kızlara bayıldım. PDF formatını bulamadığım için biraz kalitesi düşük çıkıyor ama çok kötü değil:)
panda
Bu pandalar çok şirin ve kaliteleri çok güzel çıktı 🙂

Ayrıca sevgili @cizenanne bloğunda bizim için yaptığı kış etiketlerini paylaşmış. Gerçekten çok güzeller muhakkak bakmanızı tavsiye ediyorum:)

Kendi ajandamı nasıl süslediğimi ve stickerları nasıl kullandığımı da aşağıya ekliyorum. Benim ajandam @ezelins ‘tendi. Umarım beğendiğiniz bir yazı olmuştur. Linkleri de fotoğraflara ve yazılara ekledim:) Tıklamayı unutmayın. Beni pinterestten takip etmek isterseniz kullanıcı adım: @zesahin2005

Sevgiler

fullsizerender-12-1img_4971img_5078img_5613

Bir Cevap Yazın

